aselinannesiii_ benim kızım 2 ay olacak yeni yeni söylemeye başladı. Evde hep ben, okulda ise öğretmeni alıp götürüp oturuyordu ve yapıp kalkiyordu ama şimdilerde söylemeye başladı.
Gece işini ise ilk 3 gece ben düzen koyamadım ama sonrasında gece 12 ve 3 e saat kurdum. Bu saatlerde uyandırmadan alıp tuvalete götürüyorum, oturuyor ve işini halledip kalkıyor, bende kurtuluyorum kendisini, altını giydirip geri yatağına götürüyorum. Uykusu açılmıyor bu nedenle geri uykuya dalis da rahat oluyor. Ama tabi bazen uykusu kaçıp saatlerce oturuyoruz. Ya da çişi yoksa yapmıyor ve kalkıyor, sonra yatağa yapma ihtimali oluyor. Islaklığı hissedince benim kızım kendiliğinden uyanıyor, ya da mizmizlandigini bebephonedan duyuyoruz , bu nedenle kontrole gittiğimizde islaksa hemen degisim yapıyoruz.