happyyagmr Arkadaşlar merhaba kızım 2 yaşında her kış egzaması oluyor özellikle bacaklarda bu sefer kolunda da var Bioderma ile sürekli nemlendiriyorum yazın geçiyor kış baslitor neden acaba gecermi
sevgiii21 happyyagmr merhaba benim kızım da 3 buçuk yaşında kollarda başladı sisin geçti mi nasıl geçti ne kullanıyorsunuz bilgi alabilir miyim