Kızlar en son 20 kasımda adet oldum ondan hemen sonra iki gün ilişki oldu bir 10 gün girdi araya iki gündür adet belirtilerim var aşırı duyugusalım dün gece de lavaboya çıkarken çok afedersiniz peçete de kan gördüm akıntı şeklinde değildi ama sizce gebelik olabilir mi? Bu arada tüp bebek tedavisiyle çocuğum oldu gebe olma ihtimalim var mı şuan hiç hazır değilim.