Arkadaşlar tüplerini bağlatip yinede 2. Bı korunma yöntemi uygulamak gerekli mi acaba? Ben 2 buçuk ay önce doğum yaptım tuplerimi baglattim ama hala çok korkuyorum gebe kalmaktan 2. Bebeğim korunarak oldu ve çok sürpriz di benim için. Yani bu konuda içim bı türlü rahatlamiyor