ikos58 stelatopia yı yüzünde kızarıklıklar olunca vermıstı yeni doğdugunda. Stelatopia yı egzama baslangıcı oldugu zaman bütün vücuda yüz de dahil nemlendirmek için. İsimleri birbirine cok benziyor ve emvai ceşiti var kafanızın karısmasında cok haklısınız. Krem olanı alacaksınız