Merhaba oğlum 2 yaşında bana sürekli yapışık dışarda insanları yabancılar o yüzden benim yanımdan hiç ayrılmaz evde o kadar değil tabi. Fakat 1 aydır sinir krizleri geçiriyor resmen örnek telefon vermiyorum diye ıslak mendilin tamamını boşaltmasına izin vermedim diye 3 tane muz istediği için vs vs eşya fırlatmalar benim saçımı çekmeler bezini çıkarıp yere çiş kaka yapmalar kardeşini dövmeler bir an gözü dönüyor sanki o an dediği yapılcak çünkü bu durumda sinirlerim çok bozuk yanlış anlaşılmasın ama bu durumdan ötürü 1 aydır çocuğu doğru düzgün öpmedim bile sürekli bağırmak durumundayım ve bağırınca daha şiddetleniyor farkındayım ama sakinliğim bir yere kadar. Bu durum nedir bu 2 yaş sendromuysa ne kadar sürecek bir önerisi olan varmı Allah rızası için. Bir de not olarak bu çocuk sadece bana bunları yapıyor anneannesine bıraktığım zaman bile uslu sesi çıkmayan bir çocuk başka yerde zaten durmaz yabancılar ama genel olarak başka çocuklara vurma asla olmadı gayet dışarda uyumlu akranlarıyla hatta gören ne kadar uslu der bunu bana neden yapıyor kardeşine de bana sinirlendiği için yapıyor hıncını ondan çıkarıyor 😭