8 aylık bebeğim var yaklaşık 2 aydır kendi başına uyuyabiliyor yalnız uykuya dalarken ıkınma aşırı kendini sıkma durumuna giriyor başı kıpkırmızı ve terli oluyor yaklaşık 2 dk sürüyor sonra uykuya dalıyor doktorum buna normal diyor ama korkuyorum yaşayan var mı acaba ?