Merhaba arkadaşlar çok rahatsız olduğum bı durumu paylaşmak istedim beş buçuk aylık kızım var iki aydır çalışıyorum her molada görüntülü arıyorum onu görmek için ama asla bakmıyor bi bana öyle eltime bakar babasına bakar ama bana asla bakmıyor acaba tanımıyor mu bu durumdan çok etkileniyorum cevaplarsanız sevinirim