hanifee61 Kızlar oğlum 10 gün sonra 3 ayına girecek gece kaç saat de bir beslemeliyim basen uyanmıyor zorla uyandırmaya çalışıyorum aç mı kaldı diye vicdan yapıyorum
nilikonunannesii hanifee61 doktoruma sordum bebeği uyurken uyandırma acıkırsa kendi uyanır zaten demişti. Uykusunu bölmek iyi bir şey değilmiş.
Eso66 hanifee61 yeni doğduğu zamandan bu yana asla uyandırmadım kilosu iyidi ben hep mama ile beslediğim icin tok tutuyordu korkmayın açıkınca uyanıyorlar 😅
karagoz33 hanifee61 Sarılık,gaz sancısı vs. Bi sorun yoksa acıkınca zaten kendisi uyanacaktır.Bazen uzun uyuyabiliyorlar endişeye kapılmayın ve o uykunun tadını çıkarın :))
hanifee61 nilikonunannesii ama daha küçük uzun süre aç kalması normal mi yani bende bu ay ki kontrolde sorucam
hanifee61 Duygudikicidkc yemedi diye vicdan yapıyorum 🫠 zaten anne sütü almıyo hatta hiç almadı da diyebilirim mama ile besliyorum ondan da basen uyanmıyor uyansa da yemiyo
gg3848 hanifee61 ben 1. Ayından sonra uyandırmadım doktorum acıkınca uyanır dedi gerçekten öyle de oluyor bazen iki saat sonra uyanıyor bazen 4-5 saat uyuyor 2 ay 19 günlük olduk kilo alımı da iyi sizinki de artık büyümüş uyandırmayın sonra uykusu da çok problem oluyor
nilikonunannesii hanifee61 yani kilo alımı iyiyse bana doktor uyandırma kendi uyanır zaten demişti öyle de oluyor gece uyumadan önce mamasını veriyorum ama benimki yine uyanır birkaç kere kendi ağlar ben uyandırmıyorum.
hanifee61 _tugcee bende yatmadan veriyorum dediğiniz gibi oluyo sarılığı zor atlattık biraz da ondan dolayı endişe ediyorum aç kalıcak korkusu oluyo ve kaç saat de bir beslemen gerektiği konusunda fikrimde yok 3 saat kuralına uymaya çalışıyorum
hanifee61 gg3848 küçük mü acaba hala 3 saat kuralına uymalı mıyım onu merak etmiştim içim rahatladı teşekkür ederim 😌
gg3848 hanifee61 ben de başta çok stres yapmıştım ama doktorum onaylayınca rahatladım bide ben sadece anne sütüyle besliyorum mama daha tok tutuyor bebekleri içiniz rahat etsin 🤗
hanifee61 Eso66 bende hep mama ile besliyorum kilosu da baya ayına göre ama bilmediğim için içim bi türlü rahat etmedi 🙂
Eso66 hanifee61 benim kız 5 aylık 11 saat uyuyordu bende diyordum şekeri düştü ondan mı uyanmıyor acaba falan 1-2 kere uyandırmışlıgım var benimde sonra bıraktım normaldir dedim 😅