Duygudikicidkc Arkadaşlar oğlum 2,5 yaşında birşeyi belledi mi belliyor ya hergün aynı şeyleri dinlemekten duymaktan nefret geldi aynı şarkıyı sürekli açtırıyor aynı şeyleri sürekli söylüyor normal mi bu
26merve26 Duygudikicidkc bence kendilerşni güvende hissediyorlar hoşnut olmakla birlikte . Çünkü mesela ben eski izlediğim dizileri tekrar tekrar izlemeyi çok severim eşimde der her dksını biliyorsun neden izliyorsun bilmiyorum kendini güvende hissediyorum hani yeni dizi de izlerimde bi süre yabancı gibi gelir ama eski dizilerim çocuklarım gibi ahaha 🤣 tabi çocuklar için hani belki belli bi dozdan sonrası sıkıntıdır bilemiyorum ama benim büyük oğlumda öyle yapardı hala bazı şeyleri yapmayı seviyor rutin gibi mesela bazen komik bişey söyledim misal gülüyor çok sonra bi daha anlat diyor anlatıyorum yine gülüyor 3-4 defa mesela artık gülesi azalınca vazgeçiyor bence güzel anları tekrar yaşamaya mı çalışıyorlar acaba 🤔
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Duygudikicidkc Açmasanız, açmanızı isteyince başka şeylere yönlenseniz🤷🏼♀️bilmiyorum. Sürekli açarak siz hata yapmışsınız bnce 🤷🏼♀️
birazquality Duygudikicidkc benimkide bu ara nil karaibrahimgil ben aptal myım şarkısına taktı allahım günde en aşağı 8 kere falan dinliyoz midem bulanıyor artık jdjksndm
Biz3kisiyiz_ bebeklimo bizim de yeni takintimiz demet akalın rekor 😂 anne arabaya binelim tadını çıkarı aç diyor 🤦♀️ Allah’tan evde tutturmuyor
Duygudikicidkc NeclaLeylaCeydaOhnealaneala olabilir kuzum evin içinde olunca ekran vermeyelim işte müzik dinlesin kafasına girince bu sefer ona bagımlı oldu herhalde
Nltka 1 sene canbay Çubuklu forma Fenerbahçe şarkısı dinledik . Artık eşimle ağlama derecesine geldik . Eşim koyu fenerli şarkıdan soğudu . Asla şarkı dinleyemedik yanında o şarkıyı açtıracak diye . Şarkı duysun hep onu açtırdı
Elmsnghn Duygudikicidkc çocuklar rituni düzeni severmiş kırk kezde yapsa asla sıkılmaz aksine kendini güvende hissedermis