Merhaba güzel anneler 🌸 bebeğim küçük ve kış olduğu için çok dışarı çıkamıyoruz. Evde de aynı şeyleri yapmaktan bunalıyorum . E çocuğu da bırakıp dışarı çıkamayacağım için size sormak istedim. 🌸 Siz bu bunaltıda neler yapıyordunuz? Ne sıklıkla dışarı çıkardınız? Neler yapardınız güzel anneler 💕