Bebeğimi ayakta sallayarak uyutuyorum son 1 haftadır asla uyumak istemiyor,çığlık atarak ve katılarak ağlıyor yatırdığım zaman. Buna benzer durum yaşayan var mı? Sebebi ne olabilir çıldırıcam. Fön makinesi açarak uyutuyoruz buna alışmış olabilir mi acaba?