fdnn ne zaman olacağı hiç belli olmuyor ki havalenin kendinizi suçlamayın. Benim ilk geçirdiğim de o zamanlar bizde kalan dayım işe gitmeden beni öpmek için beşiğe bakınca bir tuhaflık olduğunu görüyor nefesim falan gitmiş,annemler bu sırada uyuyormuş mesela dayım kalkın çocuğa birşey olmuş diye uyandırıyor. Sizde ister miydiniz hiç böyle birşey yaşamak? Üzülmeyin lütfen. Çok sık ateş yaşıyor ise iyi bir çocuk doktoruna gidin durumu anlatın mutlaka,detaylı muayene eder ya da ilgili birime yönlendirir en azından.