ONAEA Kızlar çocuğumun boynunda sol şahdamarına yakın yerde sert bi şişlik var bazen belli oluyo bazen olmuyo yarın doktora götürcem ama içim içimi yiyo tesadüf bi sosyal medya da da boynunda şişlik olup kanser olan bi genci görünce ağladım bayaa hemen araştırmaya başladım tabi başından böyle bişey geçmiş bilgi aahibi biri nolur aydınlatsın beni ağlamaktan içim dışıma çıktı içim içime sığmıyo
Minmini ONAEA lütfen kötüyü düşünmeyin anlamsız bir beze bile olabilir ferah ferah gidin doktora hayırlı haberler olsun inşallah🙏
Minel-inannesi ONAEA her sisilik kanser degildir belki guatr vardir, lenf bezleri sisip iniyodur hastalik donemlerine gore belki, enfeksiyon zamani kulaklara vuruyodur o sislik yapabilir. Kötüyü cagirmayin icinizi ferah tutun
ONAEA Minmini Minel-inannesi bende öyle yapmaya çalışıyorum ama inanın çok zor konu evlatlar olunca yine de Rabbim iyisini bilir inşallah kötü değildir 🥺🤲🏻