1.aydan sesleniyorum canım benimde başta öyleydi şuan sürekli kendini kasıyor emerken itiyor gazi çıksın diye her bıkac çekmesinde kaldırıyorum tazikli gelsin gelmesin sütüm tıkanıyor gece ağlamaları çok fazla gaz damlası araştırıyorum şuan inşallah sen yaşamazsın cidden zormuş