1,5 aylık bebeğim aşırı reflü ve gaz şikayetiyle doktora gittim. Meme reddi var günde 1-2 kez ancak emiyor gazdan dolayı. Elimden geldiğince sütümü sağıp veriyorum. Doktor kilo alımının az olduğunu, reflü için evolvia AR mama önerdi. Evolvia çok kaliteli biliyorum ama bebeğime 60 ml mama yapıyorum 1 saat biberon emiyor ama bir kaldırıyorum biberonu 10 cc ancak içmiş. Mamayı sevmediğinden mi acaba balıklı kokuyor bayağı. Hipp veriyordum normalde onu çok severek bitiriyordu