5 ay 21 günlük bebeğim. 4.ayda başladı kafasını kaldırmaya. Hatta ayakta durmak istiyo çok istekli heyecanlanıyo. Yatmak istemiyo. Kafa kontrolü ise çok iyi gayet iyi dik tutuyor kafasını.Ben de o günden beri çok zorlamadan kısa süreli destekle oturttum. İyice alıştı hep oturmak istiyo ama sağa sola devriliyor. Şöyle bi oturak aldım acaba bunda oturtsam zararı olur mu?
