Kızlar 13. Aya girdiğimizden beri bebeğime bi haller oldu. 8 8:30 gibi uyuyordu akşamları gündüz 7:30 gibi uyanıyordu 10:30- 11 ve 16da iki uyku yapıyordu. Şimdi 6da uyanıyor 10 10:30 gibi uyuyor 12 gibi uyanıyor sonra 2. Uykuyu yapmıyor daha doğru akşam 18:30 gibi falan uyuyor 19:30da uyanıyor şu an hala ayakta uyumadı gereken saatte uyanıyor gibi bişey ve aşırı huysuz sürekli mızmız sürekli ağlıyor neşeli bir bebekti normalde 🥺 akşam doğru düzgün yemek de yemez oldu napcam böyle bilmiyorum. Tek uykuya geçmesi mi gerekiyor ondan mı böyle bu aylarda uyku gerilemesi falan mı var nolur zombiye döndüm artık 😭