canseeellyy Lütfen yardımcı olabilir misiniz. 2 aydır boğazımda sanki bişey varmış ve boğazımı sıkıyormuş gibi garip bi his var yutkunurken takılıyor gibi. 1 sene önce endoskopi olmuştum gastrit olduğum anlaşıldı. Sonrasında dikkat ederek geçirmiştim. 2 aydır da hem gastrit hem boğaz reflüsüyle uğraşıyorum mide koruyucu ve gaviscon kullanıyorum hiç işe yaramadı. Yardımcı olabilecek birileri varmı bana🙏🙏
miniksercedefne canseeellyy merhaba geçmişte olsun. Beslenmenizi düzelterek iyileşebilirsiniz. Yasak gıdaları tüketmeyin acı ekşi baharatlı asitli yağlı gıdalar yemeyin . Az az yiyin.
ygzmoms canseeellyy ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor aylardır devam ediyor. Eğer stresli yapınız varsa da çok etkiliyor
annediyebiri canseeellyy bendede var öksürmekten duramıyordum doktor minik şekerlerden yememi söyledi hala oluyor kronik gastrit var baharat stres olunca hemen tetikleniyor. Ilık ballı şerbet yapıp için oda iyi geliyor.
canseeellyy Teşekkürler Diyet sürecindeyim zaten dikkatli davranıyorum hatta hayatımdan çıkardım rahatsız eden herşeyi hala geçmiyor 2 aydır keyif almıyorum hiç birşeyden
canseeellyy ygzmoms stres çok fazla hayatımda olmasada her şeyi kafaya takan biriyim maalesef. Tarif ettiğim şeyleri sizle yaşıyorsunuz değil mi
canseeellyy annediyebiri ilaçlar fayda etmedi sizede değil mi. Asla rahat değilim yemek yesem ayrı dert yemesem ayrı her iki durumda da midem bir tuhaf boğazımı sanki biri sıkıyor gibi bazen öğürme isteği oluyor çok affedersiniz tarif de edemiyorum çok garip😕
annediyebiri canseeellyy benimde öyle oluyor sesim bile kısılıyor öyle şiddetli bi yanma oluyor parmak kadar yaş zencefili rendeleyin suyunu sıkın ılık suya ekleyin sabah aç karnına için. Mide koruyucu ve şuruplar banada iyi gelmedi zencefil iyi geldi. Zaten zencefil mide koruyucu olarak kullanılıyor
Haticeyns canseeellyy merhaba geçti mi bende de Hazımsızlık bişey yedikten sonra sanki tekrar çıkacak miş gibi his sürekli geğirti bulantı 4 gündür mahvoldum 😔 yarın giricem endoskopi ye
annediyebiri tcetveli helikobakter varmıştı doktor direk ona yoğunlaştı çok kötüydüm ağrıdan bulantıdan duramıyordum. Her sabah zencefili sıkın ılık su ile için. Ilık suyu bana doktor dedi mide iltihabım geçsin diye her sabah iç dedi. Zencefilde bulantıyı kesiyor. Mide koruyucu gibi oluyor. Ayrıca ben antidepresanda başladım çünkü stres direk mideme vuruyor elimde değil yani
canseeellyy tcetveli yediklerine dikkat ederseniz düzelir demişti liste verdi yememem gereken ama ben zaten çok dikkat ediyorum yine de geçmiyor. Mide koruyucu ve gaviscon verdi ama hiç etkisi yok. Boğazıma kadar çıkıyor mide asidi birde boğazımı biri sıkıyormuş gibi yutkunmak zorlaşıyor garip bi his
canseeellyy Papatya-eylul88 şişkinlik hazımsızlık midede yemekten sonra ağrı, hafif hafif geğirme , öğürme isteği oluyor bide bende mide asidi boğaza kadar çıkıyor galiba ağzımda acı tat yutkunsamda geçmeyen bişey varmış gibi, sıkıyorlarmış gibi boğazımı
tcetveli Papatya-eylul88 Sen sadece gece yarısı şiddetli ağrım oluyordu bir 15 dakika çok şiddetli bir ağrı kıvranıyordum sonrasında geçiyordu bendeki tek belirti buydu
salihahncrl canseeellyy geçmiş olsun bunlardan birini değil de mise kapakçığında erime vardı benim , ama salçalı baharatlı acı şerbetli ve süt ürünleri ( süt-yoğurt-ayran) bunları da tüketmeyin çünkü çok rahatsız ediyor
tcetveli canseeellyy bende sadece ayda bır kere gece yarısı 15 dakuklık sısdetlı ağrı oluyor o kadar ne bulantı ne tanma hıssı hıcbırı yok ama hafıf kronik Gastrıt çıktı doktor dıjjat etmezsen ılerde kansere cevırır dedı çok korktum mıralım cok bozuk
annediyebiri canseeellyy evet 14 gün boyunca günde 7 tane ilaç içtim 2 tanesi mide koruyucu 5 tanesi antibiyotik. İlacı içerken bile ağrılar bulantılar devam ediyordu umudum yoktu ama geçmiş çok şükür
Papatya-eylul88 canseeellyy benim midemde bisey yok yani yanma vs.bazen icerden gegirme istegi oliyor memem agriyor anlam veremiyorum yani o gegirme istegi gelince mememe vuruyor dank ediyor anlik agri giriyor sol mememe sizde boyle bisey oluyormu.