Selam hepinize 4. Ay aşısı koldan mı bacaktan mı hatırlayan var mı? Yani ben aşıdan sonra alt veya üst giydirmeyi sevmiyorum canı acır diye sabah aşımız var tulumumuz misafirlikte kalmış o yüzden kolsa en azından mont altına zibin giydirip çıkcam bacaksa ona uygun rahat bişeyler ayarlıcam bilgi verir misiniz?