yavrumbenim kreşe giderse yemesi düzelir mi bunun garantisini kimse veremez , her cocuk kendi özelinde farklıdır, iştahı farklıdır, yemeyen çocuk nerede de olsa yemeyebilir, etkilenip yiyedebilir ama bu çok anlamlı düzeyde olur mu bilmem. Benim oğlum mesela hep istahliydi. Ama seçtiği yemekler illaki vardır. Kreşte bunları yediğine şahit oldum. Şehriye çorbası vs …Birde bazen yemeği ekranla yerdi ekransiz yemeye alistirdilar. Kendi kendine beslenmesini sağlıyorlar yardımla bide. Güzel alışkanlıklar ediniyorlar yani kreste. Benim takıldığım yer kendi fikrim, bu yaş çocuğun bakıcıya ihtiyacı yoktur, eğer başka bir özel durum yoksa kreş onun için daha faydalı olacaktır. Gelişimi ne kadar normal ilerliyorsa ilerlesin akran grubuyla olmak ona çok şey katar.