35 haftalık doğan kız çocuğum var 22 aylık oldu ama doktorlar 21 aylık olarak hesaplıyor maalesef aşırı iştahsız ne versem yemiyor anne sütü alıyor tek yediği pilav makarna patates kefir meyveler kuruyemiş başka birşey yok bu insta da çeşit çeşit yemek yapıp yediren insanları gördükçe intihar düşüncesi geliyor bana artık çocuğa ne yapsam yok diyor bağırmak istemiyorum ama bazen son raddeye getirip beni sinir krizlerine sokuyor Allah için böyle olan varsa naptı ne yedirip ne içirdi babası görev sebebiyle uzakta ikimiz tekiz bir aya eşim de artık yanımızda olucak bu durum ona da yansıyor ben bu işin içinden nasıl cikicam nolur akıl verin yemediği sebzelerin vitaminini nasıl aldiricam ilaç alıyorum vitamin ilacı onuda iceremiyorum kg boy prematüre olduğu için hep geri ben artık napicagimi şaşırdım.