merveeec bebeğim 7 ay 18 günlük en son 6 aylıkken rutin kontrol vardı ve doktorumuz katı gıdaya ağırlık verelim olabildiğince bir yaşına kadar mama olayını bitirelim dedi ama bazı doktorlar da 2 yaşına kadar mama ya da anne sütü devam diyor çok kafam karışık bu konuda benim de