gulayada Tsh 9 çıktı bebeğimin mama ve anne sütü etkili mi yükselmesinde önceden 6 ıydı 1 hafta içinde 9 olmuş neden yükseliyor sizce ağlamaktan mahvoldum
Yonca29 gulayada ilaç verir doktor ağlamayın benim bebeğim 8 aylıktan beri tedavi görüyor ilaçla şuan 17 aylık
Yonca29 gulayada hiç bilgim yok canim 🙄🙄 bende öyle bitme cabasindayim her ay bebegimden kan alınıyor yüreğim dayanmıyor artık 😭😭
Yonca29 gulayada suan yemek yiyor bebeğim 17 aylığız dediğim gibi hapı ağzına koyuyorum su verip yutmasını sağlıyorum 8 aylıktan beri böyle yapıyorum
Yonca29 gulayada hayir hiçbir şey etkilemez tsh değerini tiroit düzensiz çalışınca yüksek oluyor hap ile normal çalışması sağlanıyor
Yonca29 gulayada olabilir toz haline getirip verebilirsin güzelce biseyle kirarsin ilacı doktor daha iyi bilir 15 günlük bebek nasıl ilaç kullanır bilmiyorum ki
Burcu_Yzc gulayada selam ben hep bir post paylaşıyorum ama hiç bir cevap gelmiyor neden acaba paylaş butonu da basıyorum başlık anket vs de yapıyorum bilginiz var mı