instamomdegil Benim gibi olan anneler burada mı acaba? Kaygılı, lohusalığı devam eden, acaba yanlış mı yapıyorum diyen tedirgin bir anneyim. Belki destek oluruz birbirimize.
feniks instamomdegil Bende bir aylık anneyim benim de doyuyor mu acaba diye kaygılarım var ama kendime telkin veriyorum sürekli sen de öyle yap rahatlat kendini
minervadefne Kıyamam ne güzel kokuyordur şimdi o minicik doya doya sev kokla annesi çok çabuk büyüyorlar zor evet çok zor ama tadını çıkar ☺️
instamomdegil minervadefne kokusu çok güzel , hayatımda böyle güzel bir şey koklamadım ben diyorum :) ama kendisine iyi bakıyor muyum tedirginim.
minervadefne instamomdegil baktığınıza eminim olur bebek sonuçta hayatınıza dan diye girmiş gibi oluyor huyunu bilmiyorsunuz aç mı tok mu kucak mı istiyor vs hepsi normal herkesin yaşadığı şeyler. Böyle endişeliyseniz eminim çok iyi bakıyorsunuzdur 💕 insan o zamanları öyle özlüyor ki 2. Çocuğum 6 aylık oldu geçen gün çabuk büyüyorlar diye ağladım 🥲
mihrimer Biz de 34 günlüğüz🥹 çok kaygılıyım, doyuyor nu üşüyor mu sıcakladı mı neden uzun uyudu diye geçiyor günler.. her ağızdan bir ses duymak da cabası. Ama her şeye rağmen ona bakınca geçiyor hepsi🥹