Ben 3. Ayın başında burdaki öneriler sonunda aldım çektiğim ve çocuğumun çektiklerine üzüldüm o kadar rahatladı ki night olanı bizimkinin gece sancısı çok oluyordu o yüzden almıştım gece 22 gibi birde 3 te olurdu o yüzden 20 ve 24 yada 1 gibi 5 ml veriyordum 4.5 ayda problem kalktı artık kullamıyoruz