Ne emzik ne kaşık biberon ne de normal biberon tutmadi cocuum 😅 ilk sutlerimi sagmistim hasta olunca asi olunca vs veririm diye kaşık biberon aldım vermeye çalıştım yok, biberon aldım philips onu da tutmadi ogurdu sutler hep boşa gitcek. İlk başta mememide tutmamisti sukur şimdi tutuyor ama sağıp biriktirdiğim sutlere üzüldüm 2 ayligiz