Merhaba lütfen bilen biri fikrini söyleyebilir mi şimdiden teşekkür ederim. İlk karneliğim olduğu için tecrübesizim 3:30 aylık bebeğim var Normalde de burnu hep kapalıydı hırıltısı olurdu ama hep olduğu için çok önemsemezdik evde burnunu açıp hava verirdik Sabah ateşi çıktı sesi değişmişti öksürüyordu hapşıryordu hemen acile götürdük enfeksiyon çıktı kanında . Parol ve İBURAMİN diye bir ilaç yazdı . Eczaneden aldım İkisinin de üstüne günde üç defa yazmış Ve ekstra su tüketin yazmış Benim bebek üç aylık su vermiyorum normalde bir yanlışlık olabilir mi ya da su vermem mi gerekir başka önerisi olan var mı evde yapabileceğim lütfen biri fikrini söylesin bitkisel ne yapabilirim İlaçları nasıl kullanayım