Merhaba hanımlar doğum yapalı 33 gün oldu dikiş yerlerim delik gibi dikişlerin düştü ama iç dikişlerim henüz duruyor galiba gözüküyor çünkü ama düşmek üzereler onlarda dışarıda iki dikişin vardı birinin olduğu yer delik gibi ve kırmızı duruyor ama kanıyor mu belli değil peçeteyle bakıyorum peçeteye bişey gelmiyor ama parmağımı vurduğumda bi ıslaklık geliyor renksiz ama bakınca delik kırmızı duruyor anlamadım enfeksiyon mu bu