AyazAsaf13 Kızlar 22 günlük bebeğim var çok yoğun gazi var çocuk doktoruna goturdum kolik dedi 3 tane gaz damlası kullanıyo ama hala gaz sorunu var sancilaniyo ağlıyo kolik bebeği olan veya bebeğini rahatlatabbilen bu konuda fikir bilgi sahibi olan var mı
Aryasmom22 AyazAsaf13 keşke bi çare olsa 2.ay bitince çok azaldı ama tamamen geçmedi hala ara ara krize giriyo biz de 3 damla kullanıyoruz sab simpleks biogaia relactaz :(
Etmeninannesi AyazAsaf13 bizimde ayni sekildeydi o gunlerde biz aksamlar saat 8.30 gibi banyo yaptirirdik bide metsil kullandık banyo çok rahatlatıyor
[silindi] AyazAsaf13 Aguline tek geçerim benim oğlumda çok gazlıydı onla sakinleşti sadece doğduğundan beri hep onu kullanıyorum.
Etmeninannesi AyazAsaf13 biz 4 ay 5 günlük olduk hala her akşam yapıyor eviniz sıcaksa hiç bir sorun olmaz su bebeğe ıyi gelir