_YanakReisinAnnesii ayyzeyy466 beta dan hamile olduğunuzu anladım fakat yukarı da ki değer hakkında fikrim yok. Hayırlı olsun ☺️
gulsarem ayyzeyy466 var evet bence değer 2345 dıyor. Yüksek çıkmış hatta var. Adet uzerınden kaç gün geçti
gulsarem ayyzeyy466 sorun yoktur bence. Ama kırmızı oluyor bazen yine bı doktora gözükun en kısa sürede. Gebelik olduğu içinde olabilir o renk emın değilim
Beybisii_ Kırmızı olması normal canım referans değerinin üstünde olduğu için öyle hamilelik var kese falanda gözükür büyük ihtimal