Sevgili anneler bana akıl verebilir misiniz çocuğum aylardır düzelemedi doğuştan bademcik geniz eti problemimiz var bi kaç ayda bir doktordayız antibiyotik kullanıyor Hep ve şuan üç gündür ateşi geçmedi hala antibiyotik kullanıyoruz üç gün oldu başlayalı doktorlar bazıları ameliyat diyor bademcikler alınsın geniz eti böyle giderse diye bazıları ilaçla küçülür düzelir belki diyor sürekli nefes almada sorun yaşıyor ateşi oluyor ne yapabilirim