fdnn ya bu 4. Ay ayağı oluyormuş ya bi yandan onu atlatmak istiyorum korkuyorum da ondan 🫠 askında düzenimiz vardı gece 11-12 gibi uyurdu sabah 11 de tamamen uyanık olurdu sonra birden bozuldu yaklaşık 2 hafta gece 3-4 ü buldu uyumamız , dün de 2 yi geçiyordu uyuduğumuzda , gündüz uyutmayın diyorum ama durmuyor ki uyumak istiyor