İsterseniz lincleyin bu hiç umrumda değil … Ama ben bir anne olarak sizi bir konuda uyarmak için yazıyorum.
Zibilyon kez post görüyorum
BEBEĞİM DÜŞTÜ ACİL
YATAKTAN DÜŞTÜ ACİL
YARDIM EDİN BEBEĞİM KOLTUKTAN DÜŞTÜ…..?
Bir de bunlara ek ,
BENİM DE BEBEĞİM DÜŞMÜŞTÜ KUSMADİYSA (ogrenmisler ya iki terim) BİSE OLMAZ CANIM
UYUTMA BİR SAAT BİSE OLMAZ …
DOKTORUM GÖZDE KAYMA KUSMA VS VS YOKSA ENDİŞELENME DEMİŞTİ , MERAK ETME BİSE OLMAZ ????
Bakın bunu eleştiri için kaos için yazmıyorum. Sadece kendi başıma geleni yazacağım,
Benim 6 aylık bebeğim yurutecten düşmüştü (kusma bulantı , burnunda kanama , gözde kayma, uyku hali ) hiç bir şeyi olmadığı H-a-l-d-e önce 112 yi arayıp sağlık destek ekibine bağlandım (İNANIN BURAYA GİRİP YARDIM İSTEMEKTEN DAHA FAYDALI OLACAKTIR ) oradan ilk yardım desteği aldıktan sonra içime sinmedi acile gittim
Bakın altını çiziyorum asla bir belirti bir rahatsızlığı yoktu ve tomografi çektirdim
BEBEĞİMİN KAFATASINDA ÇATLAK ÇIKTI. 6 ay tedavi gördük takip edildi çok şükür 8 ayda tamamen kapandı.
Lütfen buraya yazana kadar bir acile gidin
Ve lütfen bu konularda destek olcam diye KİMSENİN İÇİNİ RAHATLAMAYIN. Yenidoğan ve 1 yaş altı bebeklerin kafa travmaları sebebi ile ani olumleri daha çok oluyor