cennetkusum16 ben ek gidaya 5 aylikken baslamistim 5 ten 6 ya kadar tadim gibi gecti 6 dan 7 ye pure tarzda 7. Aya dogru puturlu vermeye basladim 7 nin ortasindada minik minik kiyma,taze fasulye,kabak falan verdim yavastan verebilirsin artik canım korkma onlar ogurup cikariyo ztn yiyemiyeceginde cikaramicak olursa müdahale edersin elini kanca gibi yapip alirsin hemen,ya yapamazsam alamazsam diye dusunceksin bende yapamam saniyodum ama o an yapiyosun hic merak etme