Kızlar selam. 70 gün önce spinal sezaryenle kızımı doğurdum. İlk günler belimle alakalı sorunum yoktu ama son 15 gündür belim inanılmaz ağrıyo. Özellikle geceleri yatakta dönerken sanki üzerine 100 kilo ağırlık bindirmişler gibi bir ağrı. Sabah yataktan kalkarken baya zorlanıyorum. Var mı böyle bir durum yaşayan. Geçici bir durum mudur sizce. Bir de spinal sezaryenle alakalı mı yada 9 ay bebek taşımayla mı alakalı acaba onu da merak ediyorum sizce ?