Gerçekten gece beslenmesinin önemini bu ay gittiğimde farkettim . Geçen ay alması gereken kilonun altında kalmıştık bu ay üstüne çıkmış. Geceleri daha sık mama vermeye başladım çünkü uykulu olduğu için verimli emmiyor bebeğim onu farkettim, yine korkuyorum meme reddi yapar diye hem emzirip hem mama veriyorum. Gündüzleri de uyanınca meme, uykusu gelince duruma göre mama ile uyutuyorum . Doktorum hip temiz içerikli değişme dedi 💐 4 ay 6 günlük bebeğim .