Kesinlikle doktorunuza bağlı bir yorumlama … biz 3-4 aydır bulunduğumuz yerdeki doktora gidiyorduk bebeği gördü göreli hep bu çocuk geriden geliyor ayına göre dedi mama başladı çocuk kilo alsa da yaranamadı 😅 sonra başka ildeki bir doktora götürdüm oturdu persentil tablolarını açtı ortalamalara baktı bu çocuğa hep geride mi dedi velhasıl ara ara doktorunuzu değiştirin 🩶