Kızlar oğlum 6 aylık 2 gündür tek uyku yapıyor. Akşam 19:30-20:00 gibi gece uykusuna başlıyoruz. O yüzden 4buçuk 5ten sonra uyutmak istemiyorum düzeni bozulur diye. Bugünde sabah 6da uyandı 7de geri uyudu 8buçukta uyandı. 11de uyudu 1de uyandı. 4te odaya getirdim şu an saat 4buçuk oldu ve uyumadı bu saatten sonra da ben uyutmak istemiyorum çünkü bu sefer 7buçukta uyutamam tekrar. Uyumayınca da son 2 saat çile oluyor. 1de uyandı saat 7ye kadar 6 saat uyanık kalmış olacak 😒