Yonca29 siz devlette yaptırıyorsunuz diye herkes devlette yaptıracak diye bir kaide yok canım. Devletin cihazı ile özellerin cihazı bir değil sonuçta. Aşıyı da diğer ay yaptırır Allah ın izniyle. İnsanların ne yaşadığını bilmeden yargılamayın lütfen.
Ki her şeyi geçtim. Biz tayinden önce Ardahandaydık oradaki devlet hastanesi biz detaylı yapmıyoruz diyip özele gönderdi. Ardahanda özel hastane olmamasına rağmen. Sırf detaylı için Karsa gittik. Bu da bir gerçek.