Ruzgarsmomm bol bol masaj yaparak çözülüyor valla benim oğlum gece uyutmazdı forumlarda 3 aylık olunca geçiyo yazıyorlardı iple çektim o günleri gerçekten 3-3,5 aylık olunca kendileri daha rahat geçiriyor sıkıntı yapmayın şuan hatırlamıyorum bile o günleri mama veriyosanız mamasına zeytinyağı damlatıp verin birde iyi gelir