Deletedmom_984 Oğlumun doğdu doğası saçlarını hiç kesmedik. Şuan tepe noktasındakiler daha uzun biiçimsiz duruyor saçları ince ve seyrek. eşim kazıtalım diyor daha sık gür çıkarmış öyle diyor sizce ne yapmalıyım bir yere giderken şapka takıyorum üşür mü ki
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Deletedmom_984 daha sık gür çıkarmış öyle diyor Hayır ya yok öyle birşey. İlla kesmek istiyorsanız kısaltın ama kazıtmayın.
The_paues Deletedmom_984 benim oğlum da 13 aylık kestirelim diyoruz ama kısaltacağız sadece çünkü kazıtmakla gürleşmesinin bi alakası yokmuş doktorlar öyle diyor hem kış üşüyebilir
Tuuggccee Deletedmom_984 17 aylıgız bır ay obce sıfıra vurdurduk makıneyle cok seyrektı oglumun sacları bende asla ınanmazdım ama suan daha gur cıktı seyrek yerlerı bıle doldu bence denenebılır bu arada sansımıza havalar guzel gttı bızım burda dısarı cıkarkende sapka taktım zaten on gune kararıyor sac cıkıyor yanı
mervemsiiiii Deletedmom_984 benim oğlumda 13 aylık mart nisan gibi kazıtmayı düşünüyorum ne olur ne olmaz üşür falan o riske giremem