Suan 4 yasında okula gittti 2 ay kusma olayı olmus etkilenmiş sınaıfa girmek istemyor okula gitmek sitemiyorum diyor hep sınıfın kapısında beni görmekistyior öğretmenler söyleniyor sdiğerleri de etkilenir diye 5 yasında ilk defa verenler varmı alıstı mı çocuklarınız