Arkadaslar toki depremzede evlerinde oturuyoruz doğalgaz açıldı merkezi sistem oldugu için kombi yok ayarlayamıyoruz peteklerimiz ısınmıyor ilgilenen kimsede yok kafayı yemek üzereyiz petekler bi ılık oluyor bir soguk oluyorr. Peteklerin havasını aldıgımız halde bir gün sonra tekrar hava oluşıyor tekrar havasını alıyoruz. Mutffak peteği iyi ısıtıyor ama oturdugumuz odanın sadece üstü ılık oluyor merkezi sistemde böyle sorunlarl karsılasanlar varmı lütfen yardımcı olurmusunuz