filizmom Elime sertlik gelmişti baktım böyle gözüküyor beyaz gibi de değil yarık gibi bu diş mi kızlar? 7.5 aylık
filizmom Snowglobe geliyooo 🫶 ama bembeyaz boncuk gibi bir şey gözükecek sanıyordum ben bu bi değişik ya acaba bir şeyle damağını mı zedeledi dedim de ozaman niye sertlik olsun 🤓
Snowglobe filizmom ee yavaş yavaş çıkacak. Hem o şekilde bi zedelenmede mutlaka ağlardı farklı tepkiler verirdi bence
filizmom milletsanakanalizemiolacak ayy 🥰 çok teşekkür ederim bu sabah dudak bağı olduğunu farkettim (7.5 ay sonra) 🙄 inşallah ona rağmen inci gibi dişleri olur miniğimin 🥰
milletsanakanalizemiolacak filizmom nasıl yeni fark ettin? Yemesinde emmesinde sorun yokmuydu doktor nasil fark etmedi bunca zaman
filizmom milletsanakanalizemiolacak fark etmedi ve her ay rutin kontrole gidiyoruz. Emmesinde sorun yok sadece anne sütü aldı. Bilemiyorum doktor bunu görmeliydi diyorsunuz yani dimi