Bebeğim 3 aylık olacak 6 gün sonra bazen emiyor bazende memeye gelince şiddetle ağlıyor başını çeviriyor. Meme reddi mi ne bu anlamadım. Bazen emerken heyecanlı heyecanlı emiyor çok yoruluyor emerken öyle aşırı bi sütüm de yok bu sıralar emmediği içinde azaldı gibi sanki. Sağım mı yapsam hepten azalacak yoksa. Benimle aynı durumu yaşayan var mı aranızda kızlar ya ne yapacağımı şaşırdım beslenme düzeni diye bi şey yok. 😞😞😞