Merhaba. öncelikle eğer zeytinyağı almadıysanız zeytincilikle ugraşan, köylülerden almanızı tavsiye ederim. Biz zeytincilik yapıyoruz fakat satmıyoruz. Bu yıl fazla zeytinyağı çıktığı için dilerseniz gönderebilirim. Soğuk sıkım taş değirmen zeytinyağı. Markettekilerin hepsi fabrikasyon ve genelde acılar. Benim 2 yaşındaki kızım kahvaltıda ekmek banıp yiyor, çok lezzetli ve tam bir şifa. Ayrıca taş değirmen yağı bulmak piyasada çok çok zordur.