nurkync Bugün ölçüm yapıldı 8400 gr geldi bebiş .Geçen ay ölçüm yapılmadı en son 1 ekimde yapıldı . 900 gr almış yani . Ama ölçüm yapılmayan süre de baya uzun kilosu yetersiz mi anlamadım . Sizde durumlar ne ? Ve aşı yaptırdınız mı ? Yan etkiler oldu mu
esmagzl nurkync doğum kilosu da önemli ayda yarım kilo alması gerekiyor demişti doktorumuz bize 2 ayda 900 gram almış yani bebişiniz bir de tartı yanlış ölçebiliyor bence çok takılmayın boyu uzamışsa kilosuda artmışsa çok takılmayın
esmagzl nurkync 6. Ay aşısından sonra sıkıntı yaşamadık diğerlerinden sonra hep calpol verirdim ama bunda huzursuzluk bile olmadı en kötüsü 2. Aydı 😩
ilenalemin nurkync bence kilonuz gayet normlal.benimki de 6 ay 10 gün 10 kilo.bu da fazla mesela.taşınması zor hareketleri yavaş vs.bence kilonuz çok ideal.aşı gayet rahattı.hiç sıkıntı olmadı
evrenkus doğum kilosunu ikiye katlamışsa kilosu normal oluyor 6. ayda, benim bebeğim 7 aylık ve 8 kg, aşıdan sonra da hiç sorun yaşamadık ama hiçbir aşıda sorun yaşamadık zaten, evham yapmayın en fazla ateşi çıkar onda da calpol verirsiniz iyi olur inşallah.
ilenalemin ttgc00 aslında bu halini seviyorum tombik tombik tatlı oluyor da.kendini kaldıramıyor emeklemiyoe o bakımlardan zor
ttgc00 ilenalemin bende çok seviyorum tombik Tombik ele geliyor hahahahah😆😆 birde emiyor benim ki yani almasına yapacağım hiçbir şey yok Allah sağlık versin kuzularımıza