byx pes etmeden denicen arkadaşım. Kolunda uyutup koycan yatağa o uyanıp ağlıyacak sen bidaha uyutup koycan hatta bazen defalatca tekrar edicen çok yorulcan ama bi kaç güne alışcak. Baktın denemeler beşi altıyı geçiyo al kucağında uyut uykusuz kalmasın ama bi daha ki uykuda bidaha dene. Çok küçük hemen adapte olur.
( bi yandan pişmanım bunu yapmadığım için bi yandan da iyiki o zamanlarda kucağımda uyutmutmuşum diyorum. Beşiğe çok zor geri alıştı hala da yatmak istemediği zamanlar oluyo.
Pişmanım çünkü şuan desteksiz uyuyamaz bir halde ve ben ölüyorum yorgunluktan)