2 aylık oğlumda bugün süt alerjisi olduğunu öğrendik doktor nutricia neocate diye bir mama verdi ama mamayı tadından dolayı yemiyor vanilya denedim pekmez denedim normal mamayla karıştırmayı denedim hiçbir şekilde kabul etmiyor ve deli gibi ağlıyor aynı durumda olan anneler bebeklerinize hangi mamayı veriyorsunuz yada nasıl alıştırdınız nolur bana akıl verin 😢